Čia pateikiamos svarbiausios komandos, turinčios didžiausią poveikį. Tiesiog parašykite komandas, kurių konfigūracijoje nėra, ir atitinkamai pakeiskite jau galimų komandų vertę. Tada įsitikinkite, kad konfigūracija apsaugota nuo rašymo.
Norėdami pasiekti maksimalų našumą (su labai prasta aparatūra):
cl_corpsestay "1"
cl_minmodels "1"
cl_gibcount "2"
fastsprites "2"
r_decals "0"
r_dynamic "0"
r_glowshellfreq "0"
r_mirroralpha "0"
r_traceglow "0"
r_wateralpha "0"
r_mmx "1"
gl_clear "0"
gl_cull "1"
gl_dither "0"
gl_keeptjunctions "0"
gl_max_size "64"
gl_lightholes "0"
gl_wateramp "0.001"
gl_palette_tex "0"
gl_picmip "2"
gl_playermip "2"
gl_round_down "0"
gl_texturemode "GL_NEAREST"
max_smokepuffs "0"
max_shells "0"
mp_decals "0"
cl_himodels "0.000000"
cl_weather "0"
cl_shadows "0"
fps_max "100"
cd_fps "1"
r_detailtextures "0"
Norėdami derinti našumą ir kokybę (su vidutine aparatūra):
cl_corpsestay "100"
cl_minmodels "1"
cl_gibcount "2"
fastsprites "1"
r_decals "150"
r_dynamic "0"
r_glowshellfreq "1"
r_mirroralpha "0"
r_traceglow "0"
r_wateralpha "0"
r_mmx "1"
gl_clear "1"
gl_cull "0"
gl_dither "0"
gl_keeptjunctions "0"
gl_max_size "256"
gl_lightholes "0"
gl_wateramp "0.1"
gl_palette_tex "0"
gl_picmip "1"
gl_playermip "1"
gl_round_down "1"
gl_texturemode "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST"
max_smokepuffs "0"
max_shells "15"
mp_decals "150"
cl_himodels "0.000000"
cl_weather "0"
cl_shadows "0"
fps_max "100"
cd_fps "1"
r_detailtextures "0"
Norėdami gauti maksimalią informaciją (su gera aparatūra):
cl_corpsestay "600"
cl_minmodels "0"
cl_gibcount 5
fastsprites "0"
r_decals "1000"
r_dynamic "1"
r_glowshellfreq "2.2"
r_mirroralpha "1"
r_traceglow "1"
r_wateralpha "1"
gl_clear "1"
gl_cull "0"
gl_dither "0"
gl_keeptjunctions "1"
gl_max_size "512"
gl_lightholes "1"
gl_wateramp "0.5"
gl_palette_tex "1"
gl_picmip "0"
gl_playermip "0"
gl_round_down "3"
gl_texturemode "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"
gunsmoke
max_smokepuffs "120"
max_shells "100"
mp_decals "1000"
cl_himodels "1"
r_mmx "1"
cl_weather "1"
cl_shadows "1"
fps_max "100"
cd_fps "1"
r_detailtextures "1"
Viena labai didelę įtaką turinti reikšmė yra gl_texturemode. Čia pateikiamos galimos jo vertės, išdėstytos nuo blogiausios (daugiau fps) iki geriausios kokybės:
gl_texturemode "GL_NEAREST" // Einfach
gl_texturemode "GL_LINEAR" // Einfach
gl_texturemode "GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST" // Bilinear
gl_texturemode "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST" // Bilinear
gl_texturemode "GL_NEAREST_MIPMAP_LINEAR" // Trilinear
gl_texturemode "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" // Trilinear